Bezorgen en retourneren

Home / Bezorgen en retourneren

Bezorgen en retourneren

Bezorgen van uw bestelling 

Wij streven ernaar om uw gepersonaliseerde cadeau’s binnen de door ons gestelde tijd te leveren. Bij drukte stellen wij u ervan op de hoogte als het langer gaat duren.

Borduurkado’s maken wij binnen 2 dagen.

Naambeschildering op artikelen binnen 2 dagen

Grote beschilderingen zoals Speegoedkisten,Stoelen,Bankjes en servies standaard 2 weken

Indien u op korte termijn iets geleverd wil hebben neem dan persoonlijk contact met ons op via

06-46040740.

Indien u het bestelbedrag per overboeking betaalt, houdt u dan rekening met één tot drie werkdagen overboektijd. Uw bestelling wordt na betalingsontvangst verwerkt.
Onze producten worden door My Parcel verstuurd.

Zodra uw bestelling is verstuurd ontvangt u hierover een e-mail met Track and Trace nummer om uw pakket online te traceren via www.Tracktrace.nl

Wij hanteren de volgende kosten en opties voor verzending of afhalen.

  • Verzendkosten binnen Nederland € 6.75
  • Ophalen bij ons bedrijf
  • Tevens kan uw product ook afgegeven worden door ons bij onze Shop in Shop van de Kidsstore and More in Almere
  • Wij versturen ook naar het buitenland indien er meerkosten bijkomen stellen wij u tijdig op de hoogte en mailen wij u een nieuwe factuur na.

Retourneren

Onder de wet “kopen op afstand” (alleen voor particulieren) bent u gerechtigd uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren. Dit is niet geldig voor gepersonaliseerde cadeau’s met uitzondering als wij een fout hebben gemaakt in uw geleverde cadeau.

U dient te allen tijde ons eerst per mail te informeren als u dit product wilt retourneren met een geldige reden.

Wij nemen het product niet terug als

– Als de cellofaan verpakking geopend en of beschadigd is.
– Als een artikel beschadigd is of gebruikssporen heeft.
– Als de verpakking beschadigd is en of gebruikssporen heeft.
– Als een verzending incompleet is. (dus ook eventueel gratis toegevoegde producten dient u te retourneren)
– Als de artikelen gepersonaliseerd zijn.

 

Cups and Platess niet verantwoordelijk voor foutief geborduurde of beschilderde naam/geboortedatum als deze door de klant foutief ingevoerd zijn.
Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.

Om uw retourzending z.s.m af te handelen verzoeken wij u uw ordernummer,naam en telefoonummer met reden van retour sturen te sturen naar info@cupsandplates.nl.

Nadat wij met u contact hebben gehad kunt u het pakket retour sturen.

Indien wij zelf de fout hebben gemaakt zal ik u een kosteloos retouretiket toesturen die u op uw pakket kan plakken, indien het de fout betreft of niet geldige reden van retourzenden van klant dient u zelf uw verzendkosten te betalen.

X